Ταξίδια : Ο ψηφιακός «Φίλος» του ταξιδιώτη στο αεροδρόμιο της Αθήνας

Στο δυναμικό του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών και στη  διάθεση των ταξιδιωτών για την πληροφόρησή τους, σε θέματα που αφορούν ταξίδι σε σχέση με τον COVID-19, εντάσσεται πιλοτικά ο νέος «ψηφιακός βοηθός», «Φίλος» (Philos).

Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα «ζωντανό» εργαλείο πληροφόρησης που παρέχει το αεροδρόμιο της Αθήνας στον ταξιδιώτη. Στην πιλοτική φάση, ο «Φίλος» συστήνεται στους ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου (www.aia.gr) και αναμένει να καθοδηγήσει το κοινό, αλλά και να απαντήσει στις ερωτήσεις του, πάντα σε σχέση με τον COVID-19, είτε πρόκειται για το ταξίδι, είτε για άλλες υπηρεσίες του αεροδρομίου, καθώς και για τα μέτρα προστασίας που ισχύουν στον διεθνή αερολιμένα Αθηνών.

Ο ταξιδιώτης θα έχει πλέον τη δυνατότητα να γνωρίσει τον «Φίλο», σε μια διαδραστική επικοινωνία που θα τον βοηθήσει γρήγορα και φιλικά στο ταξίδι του, ενώ παράλληλα ο «Φίλος» θα εμπλουτίζει και θα αναβαθμίζει όλο και περισσότερο τη νοημοσύνη του στην πρώτη, πιλοτική φάση της «ζωής» του.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών, τον ψηφιακό «Φίλο» υλοποίησε η ICAP, σε συνεργασία με την ελληνική startup εταιρεία SmartRep, χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Σύντομα, ο ψηφιακός βοηθός θα βρίσκεται και σε άλλα ψηφιακά κανάλια, ώστε να εξυπηρετεί άμεσα τους ταξιδιώτες στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα, παράλληλα με όλο το πλέγμα των υπηρεσιών πληροφόρησης που παρέχει το αεροδρόμιο όλο το εικοσιτετράωρο.

Προηγούμενο άρθροΑπό τους πιο κρύους των τελευταίων ετών ο φετινός Μάρτιος
Επόμενο άρθροΣυνάντηση Μπακογιάννη – Ζέρβα για πανδημία και ταμείο ανάκαμψης