Στο μικροσκόπιο των υγειονομικών αρχών μπαίνουν πέντε περιστατικά θρομβοεμβολικών επεισοδίων μετά από εμβολιασμούς. Ιδίως μετά τον θάνατο της 63χρονης στη Λέσβο, αυξάνεται ο προβληματισμός ιδίως των πολιτών, που ανησυχούν για τη σύνδεση των εμβολίων με τις θρομβώσεις. Οι επιστήμονες από τη μεριά τους επιμένουν ότι χρειάζεται χρόνος για να εξεταστούν εξονυχιστικά τα περιστατικά και να αποδειχτεί ή όχι η σύνδεση αυτή.

Τα πέντε περιστατικά

Μια 63χρονη από τη Λέσβο έχασε τη ζωή της, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (25/05), καθώς υπέστη θρόμβωση περίπου έναν μήνα μετά τον εμβολιασμό της για τη νόσο COVID-19 με το σκεύασμα της AstraZeneca.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ από το MEGA, η 63χρονη είχε εμβολιαστεί στις 2 Μαρτίου και το επεισόδιο θρομβοεμβολής σημειώθηκε την 1η Απριλίου, δηλαδή έναν μήνα μετά.

Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, η αρμόδια επιτροπή η οποία μελετούσε από την αρχή την περίπτωσή της, δεν έχει ακόμα καταλήξει σε συμπέρασμα για το αν σχετίζεται ή όχι με τον εμβολιασμό.

Από την πλευρά του, ο σύζυγός της σε σχετικές δηλώσεις στο MEGA ανέφερε πως η 63χρονη είχε αφαιρέσει όγκο από τον πνεύμονα, ακολουθούσε συντηρητικό τρόπο ζωής και πρόσθεσε:
«Μιλούσαμε με πάρα πολλούς φίλους από την Αθήνα όλη την ημέρα και ξαφνικά το μεσημέρι, κατά τις 15:00, μου λέει «δεν αναπνέω, λίγο νερό». Πήραμε το ασθενοφόρο, έπαθε ανακοπή μέσα στο ασθενοφόρο».

Στο νοσοκομείο 36χρονη από Λέσβο

‘Άλλη μια γυναίκα από τη Λέσβο νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο, όπου μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο της Μυτιλήνης 10 μέρες μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca.

Η γυναίκα έχει συμπτώματα θρομβώσεων και διακομίσθηκε εσπευσμένα στο Ιπποκράτειο για περαιτέρω διερεύνηση και το εν λόγω περιστατικό έχει καταγραφεί στην κίτρινη κάρτα του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΟΦ).