Κ. Μητσοτάκης για το Πάτρα – Πύργος: «Αναμένουμε άμεσα τα μηχανήματα να πιάσουν δουλειά»

Στην συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κατασκευή, τη χρηματοδότηση και τη λειτουργία του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε-65, στην οποία παρενέβη ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, παρευρέθηκε η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Η κα Αυγερινοπούλου, μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης στην Ολομέλεια της Βουλής, δήλωσε:

«Σήμερα στη Βουλή ο Πρωθυπουργός μας, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη των μεγάλων έργων. Αυτών των έργων κομβικής σημασίας που ενδυναμώνουν την οικονομία, βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και δημιουργούν θέσεις εργασίας. Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε ότι το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ξεκινούν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου.

Μετά τη δεύτερη έγκριση από την Κομισιόν, η οποία αναμένεται τις επόμενες ημέρες, θα υπερψηφίσουμε στη Βουλή την έναρξη εργασιών για το Πάτρα – Πύργος, όπως κάνουμε σήμερα για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε – 65, με επιμέλεια του ίδιου του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή. Τόσο ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος όσο και σειρά δημοσίων έργων θα πραγματοποιηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα στην Ηλεία, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά το Νομό μας.

Άλλωστε, σήμερα εγκρίθηκε από το Ecofinτο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», το οποίο διαθέτει 30,5 δις. ευρώσε σημαντικούς άξονες ανάπτυξης, ενώ ήδη η Νέα Δημοκρατία, στα δύο χρόνια διακυβέρνησης, έχει δώσει 4 δις ευρώ σε δημόσια έργα και εν συνόλω θα διαθέσει άλλα 9 δις, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ στα πέντε χρόνια διακυβέρνησης διέθεσε μόλις 500εκατομμύρια ευρώ, όπως δήλωσε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Ν.Δ., κ. Χρήστος Μπουκώρος. Μπορεί κανείς να αντιληφθεί τη μεγάλη διαφορά στην ποιότητα του έργου της κάθε Κυβέρνησης».

Παρατίθεται κάτωθι απόσπασμα της ομιλίας του Πρωθυπουργού:

«… Μένει ένα άλλο ζωτικό κομμάτι του εθνικού δικτύου, το τμήμα Πάτρα – Πύργος της Ολυμπίας Οδού. Και εδώ, φυσικά, η ολέθρια επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης, της κατάτμησης σε οκτώ σκέλη για να δοθούν τα τέσσερα γνωρίζετε πολύ καλά σε ποιον, εγκαταλείφθηκε και το έργο πια ενσωματώθηκε στη σύμβαση της Ολυμπίας Οδού. Εξασφάλισε, έτσι, τη δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί και πέραν του 2023. Υπάρχει, πλέον, και η σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης Εσωτερικής Αγοράς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Και με την έγκριση της Διεύθυνσης Ανταγωνισμού -είμαστε σε συνεχείς διαπραγματεύσεις μαζί της και εκτιμούμε ότι αυτή θα έρθει πολύ σύντομα- αναμένουμε άμεσα τα μηχανήματα να πιάσουν δουλειά, ώστε να εκλείψει αυτή η «μαύρη» τρύπα στο υπόλοιπο δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων της Πελοποννήσου.

…Η ανάπτυξη στην πατρίδα μας συμπορεύτηκε πάντα με την επένδυση σε έργα υποδομής. Απλά αυτή τη φορά τα έργα υποδομής μπορεί να αλλάζουν χαρακτήρα, αν και η ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων, όπως σας είπα, είναι μια εκκρεμότητα από το παρελθόν, η οποία θα ολοκληρωθεί από αυτήν την Κυβέρνηση. H συμβολή των χειρισμών της δικής μας Κυβέρνησης έγκειται στην τεκμηριωμένη και επίπονη νομική προσπάθεια, ώστε να απεμπλακούν δεκάδες συμβάσεις έργων που έμεναν στα χαρτιά.

Η συμμετοχή της Κυβέρνησής μας έγκειται επίσης στη γνώση των ευρωπαϊκών δεδομένων, ώστε να εξασφαλιστεί τελικά η κοινοτική συμμετοχή στη χρηματοδότηση, αλλά κυρίως στον σωστό σχεδιασμό και την κατάλληλη οργάνωση, ώστε οι υποδομές της χώρας να ανταποκρίνονται στον πραγματικό τους ρόλο, να υπηρετούν δηλαδή τους πολίτες και την ανάπτυξη της χώρας για ανάπτυξη για όλους με δουλειές για όλους».

Προηγούμενο άρθροΘ. Σκυλακάκης: «Έκρηξη επενδύσεων και ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα»
Επόμενο άρθροΚ. Σκρέκας για “Εξοικονομώ”: «Προτεραιότητα στα νοικοκυριά που έχουν άτομα με αναπηρία»