Η Lufthansa αλλάζει τον τρόπο υποδοχής των επιβατών υιοθετώντας το ουδέτερο φύλο

Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa – συμπεριλαμβανομένων των Lufthansa, Eurowings και Brussels Airlines – υποδέχονταν παραδοσιακά τους επιβάτες στις πτήσεις τους προσφωνώντας τους ως «κυρίες και κύριοι».

Σε ανακοίνωσή της ωστόσο η εταιρεία γνωστοποίησε ότι στις μελλοντικές πτήσεις της οι ταξιδιώτες θα αναφέρονται ως «επισκέπτες» (σ.σ. το guests στα αγγλικά είναι ουδέτερο) ή απλώς θα καλωσορίζονται με ένα χαρούμενο: «Καλημέρα εδώ στο αεροπλάνο».

«Η ποικιλομορφία και η ισότητα είναι βασικές αξίες για την εταιρεία μας και την εταιρική μας κουλτούρα. Από τώρα και στο εξής, θέλουμε να εκφράσουμε και αυτήν τη στάση στη γλώσσα μας – και να δείξουμε ότι η ποικιλομορφία δεν είναι μόνο μια φράση, αλλά μια ζωντανή πραγματικότητ», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Lufthansa.

Αλλαγές σε συμβάσεις και έγγραφα

Η γερμανική αεροπορική εταιρεία ακολουθεί τα βήματα άλλων αεροπορικών εταιρειών που έχουν κάνει αυτήν την αλλαγή τα τελευταία χρόνια – συμπεριλαμβανομένης της ιαπωνικής αεροπορικής εταιρείας JAL, το 2020, της ευρωπαϊκής EasyJet και της καναδικής Air Canada το 2019.

Η Lufthansa είπε ότι η ουδέτερη ως προς το φύλο γλώσσα χρησιμοποιείται στην εσωτερική επικοινωνία της εταιρείας από τις αρχές Ιουνίου 2021 και ότι θα πραγματοποιήσει επίσης γλωσσικές αλλαγές σε συμβάσεις και έγγραφά της στο επικείμενο μέλλον.

«Δεν έχουμε απαγορεύσει να προσφωνούμε τους καλεσμένους μας ως »Αγαπητέ Κύριε ή Κυρία», στόχος μας είναι να καλωσορίσουμε όλους τους επιβάτες σε ισότιμη βάση», επισήμανε η Lufthansa, η οποία μάλιστα διευκρίνισε ότι το πλήρωμα καμπίνας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ακριβή διατύπωση «ανάλογα με το πλαίσιο και κατάσταση.»

Πηγή: ΟΤ

Προηγούμενο άρθροΕμβόλιο: Η ρύθμιση για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό εργαζομένων και η σύγχυση για τις απολύσεις
Επόμενο άρθροΠροϋπολογισμός ΕΕ – 2022: Η θέση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου