Την ικανοποίηση της εκδήλωσε η Βουλευτής κ. Ασημίνα Σκόνδρα από το βήμα της Βουλής για την πορεία του αυτοκινητοδρόμου Ε65, που βαίνει προς ολοκλήρωση, δικαιώνοντας τις μακροχρόνιες προσδοκίες της Καρδίτσας και της δυτικής Θεσσαλίας. Δεν παρέλειψε βέβαια να τονίσει, ότι τα μεγάλα στρατηγικά έργα δρομολογούνται και υλοποιούνται από την μεγάλη ιστορική παράταξη της Νέας Δημοκρατίας. Μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Συζητάμε για ένα εμβληματικό έργο, που αφορά την Ελλάδα, τη Θεσσαλία και τη Καρδίτσα. Τον αυτοκινητόδρομο Ε65, τον οδικό άξονα 180 χιλιομέτρων, που εντάσσεται στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο και εκτείνεται από την ΠΑΘΕ, διατρέχοντας τον Θεσσαλικό κάμπο και καταλήγει στην Εγνατία.

Από το 2007, όταν ανακοινώθηκε η πρώτη σύμβαση για την κατασκευή του «μεγαλόπνοου» αυτού έργου, του άξονα που θα ένωνε την Ανατολική με τη Βόρεια και Δυτική Ελλάδα και κατ’ επέκταση, τη χώρα με ολόκληρη την Ευρώπη, οι Καρδιτσίωτισσες και οι Καρδιτσίωτες ανασάναμε γιατί επιτέλους θα βγαίναμε από την απομόνωση, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη της περιοχής μας και την τοπική μας οικονομία.

Όμως το έργο συνολικού κόστους κατασκευής 1,6 δισ. Ευρώ,αντιμετώπισε καθυστερήσεις λόγω χρηματοδότησης.Το 2013 έγινε επανεκκίνηση στο μεσαίο τμήμα του, από Ξυνιάδα έως Τρίκαλα, το κομμάτι που θεωρήθηκε ως το πλέον «ώριμο», με τα 570 – από τα συνολικά 825 εκατομμύρια ευρώ – να προέρχονται από ευρωπαϊκούς πόρους και με την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να επαναδιαπραγματεύεται τη Σύμβαση Παραχώρησης με την Κομισιόν, ώστε να βρεθεί λύση στο θέμα της χρηματοδότησης.

Στα τέλη του 2017, όταν δόθηκαν στην κυκλοφορία τα 80 χιλιόμετρα του τμήματος αυτού, με τοποθέτηση μου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, είχα μιλήσει για την επικοινωνιακή φούσκα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, να εγκαινιάσουν το τμήμα της Ε65, που ήταν ήδη έτοιμο. Μία φιέστα, για να διαστρεβλωθεί η πραγματικότητα και να δοθεί η αίσθηση στους πολίτες της χώρας, ότι ένας μεγάλος οδικός άξονα ςπαραδίδεται στη κυκλοφορία, με σφραγίδα της κυβέρνησης Τσίπρα.

Δεν θα σταθώ όμως στην επικοινωνιακή τακτική της αντιπολίτευσης. Όπως και τότε, έτσι και σήμερα, την πολιτική και διαχειριστική ανεπάρκεια της, προσπαθεί να την καλύψει με τεχνάσματα επικοινωνιακού χαρακτήρα.

Ωστόσο, πέρα από την επικοινωνία, υπάρχει και η ουσία. Αυτό δεν επιτρέπεται να το ξεχνάμε. Το 2013, η τότε κυβέρνηση Σαμαρά,που ο ΣΥΡΙΖΑ χλέβαζε, έκανε τιτάνιες προσπάθειες ώστε να ξεπεραστούν τα ανυπέρβλητα εμπόδια στην κατασκευή των μεγάλων οδικώναξόνων, μεταξύ των οποίων και η Ε65.

Ξεχάσατε στον ΣΥΡΙΖΑ, ότι τότε ως αντιπολίτευση, στεκόσασταν απέναντι, αντιδρώντας, πυροβολώντας και καθυβρίζονταςτην ΝΔ, μιλώντας για «διευκόλυνση του πλιάτσικου» και για «εξυπηρέτηση φίλων και ημετέρων». Ξεχάσατε ότι στη Βουλή το καταψηφίσατε πανηγυρικά.

Τα εγκαίνια βέβαια τα έκανε ο κύριος Τσίπρας στο μικρό και τυφλό οδικό τμήμα, καταμεσής του Καρδιτσιώτικου κάμπου, που ο ίδιος είχε πολεμήσει λίγο νωρίτερα.

Σήμερα νιώθω βαθιά ικανοποίηση. Γι’ αυτό δεν θα συνεχίσω με την προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ. Νιώθω ικανοποίηση πρώτον διότι, με την ολοκλήρωση της Ε65, λύνεται ένα μεγάλο πρόβλημα στην περιοχή μου και στην δυτική Θεσσαλία γενικότερα. Μία προσδοκία ετών των Καρδιτσιωτών παίρνει σάρκα και οστά.

Και είμαι διπλά ικανοποιημένη, διότι το έργο αυτό, όπως και τα μεγαλύτερα έργα στρατηγικής σημασίας για τη χώρα, δρομολογήθηκαν και υλοποιούνται από τη μεγάλη ιστορική παράταξη της Νέας Δημοκρατίας. Η Ε65, επί Κώστα Καραμανλή ξεκίνησε, επί Αντώνη Σαμαρά απεγκλωβίστηκε και επί Κυριάκου Μητσοτάκη ολοκληρώνεται.

Η πορεία του έργου αυτού δεν ήταν στρωμένη με ροδοπέταλα. Κάποια στιγμή μάλιστα, κινδύνεψε να ακυρωθεί. Τότε το 2013, κάποιοι Βουλευτές όπως εγώ, που οι περιοχές μας θίγονταν, ξεκινήσαμε αγώνα δρόμου. Με επίμονες και επίπονες προσπάθειες, καταφέραμε να συμπεριληφθεί μεταξύ των μεγάλων οδικών έργων και να προχωρήσει.

Σήμερα, εκείνη η επιμονή και οι επίπονες προσπάθειές μας, ανταμείβονται και φθάνουμε στην ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου. Ερχόμαστε πιο κοντά στο να βγει η συγκεκριμένη περιοχή από την οδική απομόνωση και να δώσει αναπτυξιακές δυνατότητες, στην αγροτική οικονομία, στο εμπόριο, στην επιχειρηματικότητα και την τουριστική ανάπτυξη, δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας, σε μια περιοχή,  που κρατά τα σκήπτρα της ανεργίας.

Μέχρι και πριν λίγους μήνες το βόρειο τμήμα, εξακολουθούσε να μένει χωρίς χρηματοδότηση. Μετά από διαπραγματεύσεις του Υπουργού Υποδομών και του Πρωθυπουργού προσωπικά, με την Κομισιόν και την Ευρωπαία Επίτροπο, φθάνουμε σήμερα στην κύρωση της Συμφωνίας Τροποποίησης Διατάξεων της αρχικής Σύμβασης Παραχώρησης για το Έργο και το βόρειο τμήμα πια παίρνει το δρόμο της κατασκευής.

Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι τα οφέλη είναι πολλαπλά και άμεσα. Ασφαλείς και ταχύτατες μεταφορές υλικών και προϊόντων, σημαντική ανάσα των τοπικών οικονομιών, νέες θέσεις εργασίας και παράλληλα δίνει ουσιαστικά κίνητρα για την περιφερειακή ανάπτυξη, τόσο κατά τον χρόνο κατασκευής του έργου, όσο και μετέπειτα.

Ως Βουλευτής του Νομού Καρδίτσας, θέλω να σας συγχαρώ τον Υπουργό για όλες τις προσπάθειες, που τελικά καρποφόρησαν και υπόσχονται την αναβίωση των τοπικών οικονομιών μας και παράλληλα ευελπιστούμε, ότι η Καρδίτσα θα μπει πια ισότιμα και δυναμικά στον τουριστικό χάρτη της χώρας. Τώρα απομένει η ολοκλήρωση των έργων του Αχελώου, που πιστεύω ότι με την αποφασιστικότητα που διακρίνει την Κυβέρνηση, θα βάλει και σε αυτό τη σφραγίδα της. 

Επίσης να συγχαρούμε όλοι, τον Πρωθυπουργό της Χώρας, Κυριάκο Μητσοτάκη, που με μεθοδικότητα, βάζει επιτέλους την κεντρική Ελλάδα και την Καρδίτσα στον ευρωπαϊκό οδικό χάρτη. Στα δύσκολα και στα μεγάλα τελικά, η χώρα χρειάζεται τη Νέα Δημοκρατία και Πρωθυπουργούς σαν τον Κυριάκο Μητσοτάκη.»

Προηγούμενο άρθροΟικονόμου για Ηλιούπολη: Σοκαριστική υπόθεση που διερευνάται με πλήρη ευαισθησία – Τι είπε για την ενδοοικογενειακή βία
Επόμενο άρθροΠανελλήνιες 2021: Τα σταστιστικά στοιχεία των μορίων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ