Επιδιορθώθηκε το τεχνικό σφάλμα στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, το οποίο είχε θέσει εκτός λειτουργίας τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις χρεωστικές κάρτες των πελατών της.

Πλέον, μπορούν να εκτελεστούν κανονικά οι συναλλαγές από όλα τα ηλεκτρονικά κανάλια του ομίλου, καθώς μετά τη 1 το μεσημέρι το πρόβλημα λύθηκε.

Η δυσλειτουργία παρουσιάστηκε τη Δευτέρα το πρωί όπου η πρόσβαση στις υπηρεσίες winbank της Τράπεζας Πειραιώς ήταν αδύνατη ενώ δεν μπορούσε να εκτελεστεί καμία συναλλαγή με ηλεκτρονικό τρόπο.

Η δυσλειτουργία αφορούσε το e-banking και το m-banking της τράπεζας, ενώ αδύνατη ήταν η χρήση χρεωστικών καρτών της σε ΑΤΜ και σε οποιοδήποτε POS της Πειραιώς ή άλλου παρόχου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για τεχνικό σφάλμα, το οποίο η αρμόδια διεύθυνση επιδιόρθωσε.

Προηγούμενο άρθροΝ. Τζανάκης για κορονοϊό: Τα δυο σενάρια για την πανδημία – Κυριαρχεί η Δέλτα στην Κρήτη
Επόμενο άρθροΔόμνα Μιχαηλίδου: «Χαμηλό το ποσοστό εμβολιασμού των εργαζομένων στις μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων»